čtvrtek 12. června 2014

5. díl - Ale, ale!

Hoj!
Tak se Vám cca po měsíci opět hlásí moje maličkost. Vím, že mi to trochu trvalo, ale znáte to, to a ono a čas je pryč. A tak jsem se Vás rozhodl potěšit a napsat konečně pokračování na Vašeho tak oblíbeného a tak žádaného fandomu...

V tomto díle se nám naše postavy začnou chovat už tak trochu OOC. Tak se na mě nezlobte a díl si vychutnejte .

Jak bude Byakuya reagovat na, pro něj absolutně nezvyklou, situaci? A co si o tom myslí? Myslet a konat jsou totiž dvě absolutně odlišné věci a chladná maska může skrývat víc, než by se na první pohled mohlo zdát...

Když se Byakuya vzpamatoval z počátečního šoku a strnulosti, tak začal protestovat. Oběma rukama se zapřel o hruď svého více-kapitána. Bohužel mu to nebylo nic platné, Renji ho držel až moc dobře a až moc škodolibě si tu chvíli užíval, aby svého vzpouzejícího se nadřízeného jen tak pustil.
Někdy ale ten polibek museli naši novomanželé ukončit. Renji pomalu spustil ruce a umožnil tak své milé únik.
Zatímco se Renji domlouval s majitelkou hotýlku, tak Byakuya zuřil. Jeho podřízený ho štval. Štvalo ho, že se nechal vmánevrovat do takovéto, pro muže jeho postavení absolutně nevhodné situace. Měl sto chutí se toho pitomce zbavit, ale jak už si byl nucen přiznat ve vězení, nějak to nešlo. A to ho dopalovalo ještě víc.
Byakuya se sice navenek tvářil netečně, ale uvnitř něj to vřelo. To si byl Renji až zatraceně dobře vědom. Proto velmi rychle ukončil zdvořilostní výměnu názorů s hostitelkou se slovy, že jeho paní se nemůže dočkat, až budou sami. Majitelka jen chápavě a s úsměvem přikývla. A než mohl konečně kapitán otevřít pusu, už ho Renji táhl chodbou k jejich pokoji. Svůj úmysl ale neuskutečnil. Byakuya ho za nejbližším rohem přirazil ke stěně a výhružně mu zavrčel do obličeje.

"Co to mělo znamenat?!" zeptal se ledově kapitán a ještě zvýšil stisk svých rukou a ještě blíže se ke svému nadřízenému přitiskl. Renji se uculil a s velkým zadostiučiněním mu zašeptal do ucha: "Ale ale, to už se tak moc těšíte na naši svatební noc."

Byakuya ještě více ztuhnul a chtěl se od něj odtáhnout. Až totiž teď si uvědomil, jak blízko tomuhle culícímu se maniakovi je. Až zatraceně blízko! Renji ho ale nenechal. Ovinul mu ruce kolem pasu a přitáhl si ho až těsně k tělu.

"Prosím, ještě chvíli vydržte," zašeptal více-kapitán. Byakuya se na něj překvapeně podíval. Kam zmizela jeho předešlá nálada? Nejdřív je štěstí bez sebe, že si ze mě může utahovat a teď tohle?Teď je tak… smutný a vážný?

Renji byl pro kapitána úplnou záhadou. Ten kluk se choval absolutně nelogicky. Sebekázeň a poslušnost pro něj byly jen velmi vzdálené pojmy a jeho postoje se měnily jak počasí. Nejdřív mě může láskou málem se- Počkat, zhrozil se Byakuya, čím že to?Blbost! Dělá si ze mě dobrý den. Jsem pro něj jen jeho nadřízený nic míň nic víc.

Následně se ale ozvalo jeho nově probuzené podvědomí a samo sebou nastalou situaci drze komentovalo: "Něco si jen snažíš namluvit. Ale budiž… Když je to tedy pravda, tak proč si tak skleslej?"

Byakuya už už chtěl něco namítnout, ale současná situace to nedovolovala. Zatímco se kapitán hrabal ve svých vnitřních pocitech, přešlo kolem několik hostů a jakmile byli z dohledu, Renji od své novomanželky odstoupil.

Tak to bylo všechno jen divadlo? napadlo v první chvíli kapitána.
Přesně, jak sis přál! rýplo si podvědomí. Tohle holé konstatování Byakuyu zabolelo a přinutilo ho ještě více se zatvrdit. Jen rázným posunkem naznačil svému podřízenému, aby ho odvedl do pokoje a Renji tak trochu se smutkem v srdci učinil. Těch několik uloupených chvilek blízkosti si nesmírně užíval. Proč? To sám nevěděl, ale připisoval ten pocit k tomu, že mohl svého chladného a netečně se tvářícího nadřízeného pěkně vykolejit. Že mohl vidět, že i někdo tak vysoce postavený jako Kuckiki Byakuya se může ocitnout v situaci, kdy neví, jak jednat, kdy je bezmocný a musí se spolehnout na druhé. Tahle nově objevená stránka kapitánovi povahy ho potěšila, ale na druhou stranu mu situaci neulehčovala. Když se choval jako arogantní pitomec, tak s ním šlo bojovat, ukázat mu, že v jeho osobě má tvrdého protivníka, ale takhle?
Renji si v duchu povzdechnul. Měl v hlavě hokej a sám nevěděl, co vlastně chce.
V takovémto rozpoložení došel až k jejich společném pokoji. Úslužně otevřel a nechal Byakuyu projít jako prvního.

"A co teď?" zeptal se Renji, když bezpečně zamknul a otočil se na kapitána. Záměrně vynechal to, co se odehrálo předtím. Jestli se k té puse nechce vracet, tak já o ní rozhodně začínat nebudu, rozhodl se tvrdohlavě Renji.

Prosím?" zeptal se už zase s jistou dávkou arogance v hlase Byakuya.

Super! Už jsme zase ve starých kolejích, zajásal nepřesvědčivě v duchu Renji. "Zajímá mě, co se bude teď dít."

"Hmm? Nic se přeci nezměnilo," podotkl kapitán.

"To je sice moc pěkný, pane, ale neřekl ste mi, co máte v plánu." odpověděl trpělivě Renji.

"To bude asi tím, že jsem s Vámi nepočítal," odpověděl ledově Byakuya. " A potom už na žádné vysvětlování nebyl čas," dodal pak trochu potišeji. Renji se jen uculil, ale pak se ovládl a dožadoval se potřebných informací. Byakuya se jen s pozdviženým obočím konečně podíval na svoje a více-kapitánovo oblečení.

"Myslím, že více než informace potřebujeme koupel." Tohle zase dostalo Renjiho. Ale chtěje využít kapitánovi právě objevivší lidské stránky, přešel Renji po pokoji a otevřel venkovní dveře.

"Pozornost podniku," odpověděl s úsměvem a předešel tak kapitánově otázce. Poté hmátnul po čistém kimonu, rozpustil si vlasy a s úšklebkem si to namířil k venkovnímu horkému prameni. Tohle Byakuya nečekal. Nejen že mají k dispozici horký pramen, ale jeho více-kapitán mu nedá přednost v koupeli a sám se tam hodlá nacpat.

"Copak?" zeptal se škodolibě Renji. "Koupel jisto jistě potřebujeme, ale tlačí nás taky čas, ne? Tak proč to neudělat z jedné vody na čisto? Zatímco si budeme užívat koupele, můžete mi osvětlit to, co zatím nevím." Poté se odmlčel a pozorně si prohlédl svého nadřízeného. "Nebo máte ze společné koupele strach?"

Tohle popíchnutí nenechalo Byakuyu chladným. Chlapeček si nějak dovoluje! Popadl druhé z kimon a hmátl si do vlasů a uvolnil účes, který z něj před očima majitelky i ostatních hostů dělal ženu. Poté prošel kolem Renjiho a jedním tahem ze sebe nechal spadnout špinavé oblečení a s tichým povzdechem vstoupil do horké lázně.

"Ale, ale," podivil se pobaveně Byakuya. "Neměl byste tu pusu zavřít, aby Vám do ní něco nevlétlo." A Renji si s uzarděním musel přiznat, že teď by si Byakuyu s ženou nikdo nespletl…


Komentáře z Blogu.cz:
1 Angela Angela | Web | 6. března 2010 v 23:40 | Reagovat
Onii-san, ty si děláš dobrý den ze mě! :D Takhle mě týrat! :( :'( Samozřejmě díl je sám o sobě, jako vždy, skvělý. Docela mě dostaly city obou dvou, ale vystihl jsi to perfektně... A ty poslední řádky mě opravdu rozesmály... Zase jsi mě mile překvapil... ;)
2 Angela Angela | Web | 6. března 2010 v 23:44 | Reagovat
Mimochodem, myslím, že Michael nikoho hledat nebude... :D
3 Angela Angela | Web | 7. března 2010 v 0:44 | Reagovat
Onii-san, udělal jsi mi radost...Jsem si myslela, že se nepřihlásíš...:) díky :-*
4 Liara Liara | Web | 7. března 2010 v 10:31 | Reagovat
Jupííí, to bolo prekrásne, dúfam, že ďalší dielik nebude o mesiac, ale do týždňa X)
5 Lachim Lachim | 7. března 2010 v 10:50 | Reagovat
Krásný díl. Doufám, že na další pokračování čehokoli nebudeme muset čekat tak dlouho.
6 Michiyo Michiyo | 7. března 2010 v 16:17 | Reagovat
aaach!!!! chcem ďalší diel O__O total kawaiiiii! :3
7 Loenelie Loenelie | Web | 7. března 2010 v 16:33 | Reagovat
Bože můj :D nádhera,skvost,bylo to absolutně úchvatné :) strašně se mi líbí jak přesně jsou zachycené charaktery postav. Nemůžu se dočkat dalšího dílu :)
8 Kiwi Kiwi | Web | 7. března 2010 v 19:02 | Reagovat
konečne konečne konečne ^^ a zároveň zase tak "dokonale" ukončené, grrrr :(
ale čo, zase sa ti budem hrať zo škrečkom, kým napíšeš ďalší, :P je úplne neuveriteľne zlatučký *.*
9 AnnElfwind AnnElfwind | Web | 7. března 2010 v 23:11 | Reagovat
Héj, naprosto dokonalý. :) Nemůžu se dočkat, až napíšeš, co bude dál. Byakuya je moje nejoblíbenější postava z Bleach a to bylo to, co mě na tuhle povídku navnadilo, ale díky ní zjišťuju, že mám docela ráda i Renjiho. xD Doufám, že další díl čehokoli bude brzy. :)
10 akyra akyra | Web | 8. března 2010 v 17:37 | Reagovat
to bylo skutečně krásné moc se těším na pokračování
11 VaniLee VaniLee | Web | 9. března 2010 v 13:32 | Reagovat
Olala..! Bavím se čím dál víc, a těším se, co si dál provedou
12 Angela Angela | Web | 11. března 2010 v 14:19 | Reagovat
Onii-san... ty mě těmi komentáři rozmazluješ :D Ale jsem ty komentáře hrozně ráda... vždy mi zvednou náladu... Mimochodem, už mám nápad na cyklus Sherlocka Holmese... Já jsem hrozná, vím.... :D Ale když ono mi to prostě nedá...:( ^_^
13 Teressa Teressa | 11. března 2010 v 15:34 | Reagovat
chiiiii ten zaver bol bozska!!! ale cele to bolo naozaj velmi dobre =) uz sa neviem dockat pokracovania =) rychlo prosiiim =)
14 Kira-chan Kira-chan | 13. března 2010 v 19:40 | Reagovat
perfekt =D konečně jsem se dočkala =) a byla to skvělá část a ten konec... =D
15 Angela Angela | Web | 14. března 2010 v 21:03 | Reagovat
Ano, na uzemňování sem expert:D
16 bacil bacil | 15. března 2010 v 10:44 | Reagovat
krásná povídka. Už se moc těším na další díl.
17 Arya Arya | Web | 15. března 2010 v 13:26 | Reagovat
jeeej konecne je tu dalsi dieeel :D najviac sa mi pacili ta posleda veta
18 Yuuki Yuuki | E-mail | 16. března 2010 v 15:11 | Reagovat
skvélýýýý :_D chci další pokračovýní muhehehehehehehehehehe :_D lol xDDD
19 Angela Angela | Web | 19. března 2010 v 17:28 | Reagovat
Onii-san, zlatíčko, pokud budeš mít náladu a čas, myslím, že u mě budeš mít co číst :D Pro zajímavost: dvě nové kapitolovky, nový díl MIML a asi jedna nebo dvě jednorázovky... ^.^ Alespoň jsem aktivní, ne? :D
20 Angela Angela | Web | 20. března 2010 v 19:28 | Reagovat
ooo to sem ráda... mimochodem, četl jsi ten Prolog ke Kleopatře?
21 Sioshi Madare Sioshi Madare | Web | 30. března 2010 v 11:20 | Reagovat
húúú :D
22 Konan Konan | 12. května 2010 v 21:07 | Reagovat
ááááá z toho čekání na nový díl se zblázním
23 Lilith-sama Lilith-sama | 9. června 2010 v 22:30 | Reagovat
Bleach som ešte nevidela a ani som to veľmi nemala v pláne pozerať (vlastne vôbec). Ale potom začal do mňa jeden kamoš dobiedzať, že si to musím pozrieť (prosil ma na kolenách!). No tak som si povedala, že kašľať na to, a že si to idem pozrieť. ALE potom som si spomenula na tento cyklus a som si povedala, že si ho najprv idem prečítať. Môžem len ohodnotiť, že som dobre urobila, že som dala na jeho radu a ešte lepšie, že som toto začala čítať. A čo dodať? Nooo po tých 4 mesiacoch by sa už zišlo niečo napísať, nemyslíš??
24 hanisek hanisek | 6. srpna 2010 v 18:49 | Reagovat
a kdy bude pokracovani?? :D:D zatim se mi to libi :D:D
25 hanisek hanisek | 25. srpna 2010 v 11:41 | Reagovat
jééé konečně sem našla ňákou povídku na bleach :D... ale chtělo by to už pokračování :D..... a mohla by si prosím napsat ňáký další??? :D.... líbi se mi jak píšeš :D
26 Suzume Suzume | 30. října 2010 v 15:12 | Reagovat
kawaiiiiiiiii, tak honem další díl :)
27 Konan Konan | 2. prosince 2010 v 12:40 | Reagovat
Už jsem to přečetla několikrát a vypadá to, že asi začnu brečet pokus se budu muset na pokračování čekat ještě další měsíc......:-(..........je to tak super povídka :-)
28 misa737 misa737 | 5. dubna 2011 v 22:06 | Reagovat
človeče už fakt dlho čakám na nejaké pokračko a ono nič?????? to nemôžeš len tak toto ufiknúť jak kus slaniny!!!
29 Widlicka Widlicka | E-mail | 5. května 2011 v 22:00 | Reagovat
Máš tady všude rozepsány moc hezké povídky, jen je mi líto, že to vypadá, že ti došly múza... což je velká škoda, protože jsou opravdu moc dobré.
Líbí se mi, že mají krásně srozumitelný děj, který ale není nijak laciný. Tvé postavy nepostrádají šmrnc a prostředí je také velmi poutavé.
Krátkost příběhů, nebo dílků je možná to jediné, co by se dalo vytknout, ale myslím, že i kdyby byly sebevíc dlouhé, když dojdeme na konec, je nám to vždy líto :D s tím se nedá nic dělat. Prosím, piš dál :P
30 nikita nikita | E-mail | 19. února 2012 v 15:26 | Reagovat
tak to bylo dobrý už se těším na pokračování :D
31 Lorgins Lorgins | E-mail | 30. května 2012 v 18:02 | Reagovat
Dočkáme se někdy pokračování?! Jestli ne, mohl bych to dodělat? Nebylo by to sice tak úžasné jako tvoje.. samozřejmě, ale nějak se k tomu nemáš! Už je to celkem staré a velmi krásné! To prostě musí mít konec!! A nepiš, že ne!

Žádné komentáře:

Okomentovat