úterý 15. července 2014

* 13. díl *

Robert zuří a James nic nechápe.







4 komentáře:

  1. akční Robert to je prostě skvělé jak se dostane do ráže už ho nic nezastaví a písmo se moc zlepšilo už žádný problém , doufám že dovolena je odpočinková a zábavná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rád, že luštění mého písma již není takové utrpení :) Jj, Robert už toho má tak akorát dost a tak se rozhodl jednat.
      Díky za komentář ;-)

      Vymazat
  2. Paráááda :) hned jak jsem dorazila z dovči zapadla jsem k počítači a sjela všechny díly, které jsem za ten týden propásla :) culím se jak jelito a nemůžu se dočkat zítřka :) Robert je skvělý, když zuří a profesor tomu dodal skvělou atmosféru :D - Thea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je třeba i trocha žárlivosti.
      Jsem rád, že se povídka těší takovému úspěchu a podpoře z tvé strany.

      Vymazat