sobota 14. června 2014

/////VII. DÍL////

Zdravím!

Nevím, jestli jste si všimli kolonky vlevo, která udává, jak jsem na tom s psaním jednotlivých povídek. Pokud ne, tak se teď jen trochu pochlubím a hlavně vás informuji, že mám dopsanou další povídku na Person of Interest. Je sice kratší, ale je. Úžasný
Nevím, jestli jsem vás tímhle fandomem uchvátil, protože komentářů mám pomálu (tímto děkuji KATCE, která pilně komentuje každý můj výtvor Líbající), ale dle statistik návštěvnosti mám asi již nějakou stálou čtenářskou základnu a pár lidí mi sem denně zajde. Takže i těm děkuji, protože jsem toho názoru, že zanechat komentář není nutností, ale jen příjemnou odezvou Mrkající.

A teď ke střípku... Shrnutí: První polibek je za námi a nejistá budoucnost před námi.



"Měl jste pravdu, Finchi. Je to jeho bratr," potvrdila předchozí Haroldovu domněnku Shawová, když mu se vší samozřejmostí nahlížela přes rameno. Harold zvedl pohled od monitoru a nesouhlasně se podíval na mladou ženu, která se mu tak lehce nacpala do jeho osobního prostoru. Od lidí si vždy udržoval jistou vzdálenost, ale to v případě slečny Shawové prostě nefungovalo. To naopak Mr. Reese ...

Finch se musel na židli otočit, aby vysokého muže mohl vůbec zahlédnout, jak daleko od něj stál.

"Mr. Reesi?" Finch ani nevěděl, na co přesně se chce zeptat, protože otázka, která ho svrběla na jazyku, zda z té vzdálenosti vůbec něco vidí, byla jaksi nepatřičná.

Mr. Reese ale v této otázce viděl jasný smysl.

"Poctím pana Richardse osobní návštěvou," oznámí a během chvíle je pryč.

Finch ještě malou chvíli zírá na prázdné místo a pak se ztuhle vrátí k práci na počítači.

"Menší manželská krize?" utrousila Shawová, a když se na ni Harold podíval, tak jen zvědavě zvedla obočí.

"A vy nemáte být někde jinde?" zeptá se Harold.

"Reese toho chlapa zvládne sám, tedy pokud nechcete, aby ho zastřelila hned a ušetřila daňovým poplatníkům výlohy za jeho soud." zeptá se s nadějí v hlase Shawová.

"Pokud to jen lze, preferoval bych cestu práva a ne vendetu," zchladí její nadšení Finch a Shawová zase připravenou zbraň uklidila.

"Vy ste šéf," zamručí a vezme ven alespoň Méďu. Na odchodu se ale ještě otočí a opět vstoupí do Haroldova osobního prostoru. Byla tak blízko, že je od sebe dělily jen centimetry. Finch zvedne obočí.

"Máte něco na srdci, slečno Shawová?"

"Jen pozoruju," odvětí mladá žena s klidným výrazem a poté poťouchle dodá. "Jak vidím, moje blízkost s vámi nic nedělá. Ale co kdybych to nebyla já ale Reese?"

Jakmile padlo Johnovo jméno, tak se Harold okamžitě odtáhl a Shawová se potěšeně ušklíbla.

"Být vámi tak na nic nečekám, a až se Reese vrátí, tak na to skočte. S Méďou se trochu zdržíme, takže žádný strach."

Finch seděl ztuhle na svém místě ještě dlouho poté, co mladá žena tato slova pronesla a zmizela i s Méďou z knihovny.


I když její doporučení bylo absolutně nemyslitelné, někde uvnitř hluboko sebe si Finch dovolil otázku - A co kdyby…? Na kterou se ani neodvažoval odpovědět.



Komentáře z Blogu.cz:
1 KATKA KATKA | 11. května 2014 v 9:10 | Reagovat
Slečna Shawová si zaslouží potlesk nebo aspoň velkou čokoládu , pokud je na sladké ,  to byl skvělý výkon a pro Finche pochvala za to co kdyby děkují moc jsem se bavila :-D
2 Lex-san Lex-san | Web | 11. května 2014 v 9:32 | Reagovat
[1]: :-D Díky.
Slečna Shawová je takováhle i v seriálu. Dokonce dělá narážky na Johna a Harolda :-D.
3 Damien M Damien M | E-mail | 11. května 2014 v 17:13 | Reagovat
Metál pro Shawovou, moc dík za tenhle díl :)
4 Lex-san Lex-san | Web | 11. května 2014 v 17:27 | Reagovat
[3]: A já děkuju za komentář :-). Sam prostě válí ;-).

Žádné komentáře:

Okomentovat