pátek 13. června 2014

II. díl

Zdravím!
Tak se nám den se dnem sešel a já mám tady pro vá přichystaný další ze střípků.

Užijte si čtení Mrkající.

Shrnutí: Robert sní, jenže opravdu sní?



"Ahoj, Val," pozdraví Robert ženu sedící v pohodlném proutěném křesílku a pohladí ji po ruce.

"Můžeš mi prozradit, proč zase spíš za stolem v kuchyni?" zeptá se dotyčná a hodí po právě příchozím nespokojený pohled.

"Já jsem tam nechtěl usnout," hájí se inspektor, "jen jsem si chtěl ještě projít poznámky k případu a než jsem se nadál, tak jsem tady s tebou." Robert se též posadí do volného křesílka, po boku Val a čelem do zahrady.

"To jsme v Trount?" optá se po chvíli klidného ticha.

"Ano, jsme tam, kde sám chceš být," odvětí Val a pronikavě se na Robieho podívá.

"Jak je možné, že když jsme tam, kde chci, abychom byli, a je tady vše, co chci," Val souhlasně kývne, "tak jak je možné, že se na mě mračíš, místo abys mě uvítala úsměvem?"

"Proč bys se na tebe měla usmívat, když se chováš jako pitomec a zbytečně se huntuješ." zazní z křesílka trefná odpověď.

"To chceš říct, že si nechávám zdát to, jak nesouhlasíš s mým životem?" podiví se Robie a podívá se nechápavě na Val. "To je teda poměrně chabý výsledek snažení mého podvědomí."

"A kdo říká, že jsem výsledek tvého podvědomí," usměje se záhadně Val a následně celá scenérie zmizí. Inspektorovi totiž právě zazvonil telefon, který jeho roztodivný sen ukončil

/I. díl/   /III. díl/

Komentáře z Blogu.cz:

1 Lului Lului | E-mail | 25. března 2014 v 7:02 | Reagovat
Hmm, zajímavé... Ale za stolem by spát opravdu neměl *hodí po Robiem káravý pohled* Hezky spát vedle Jamese (ano, uvědomuji si, že spolu ještě pravděpodobně nejsou, *pokrčí rameny* ale koho to zajímá) =D :3 Už se těším na další střípky :3
2 KATKA KATKA | 25. března 2014 v 9:46 | Reagovat
škoda že nám to zvoníci telefon přerušil , Val byla skvěle rozjetá , díky za skvělý díl :-)
3 Lex-san Lex-san | Web | 25. března 2014 v 14:16 | Reagovat
[1]:No Robie se teď soustředí jen na svoji práci a ohledně dalších věcí je slepý jak patrona. Jinak náš inspektor často spí za stolem a na gauči mu pak zase spí jistý seržant :-D
[2]: I když Val nikde v seriálu nevystupuje (teda u Lewise, možná v seriálu s Morsem jo, ale to už je taková doba, že si to nepamaruju), tak mám pocit, že by se právě takhle chovala, oni ji takto docela popisují i další FF - jako ženu, která chce pro Robieho jen to nejlepší a chce, aby byl v životě šťastný, což zatím moc není. (Ale bude, bude, jen je k tomu potřeba jeden nejmenovaný seržant :-D)
[1]:; [2]: Oběma vám děkuji za komentář a těšte se na další střípek. Trochu se nám posuneme v ději ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat