čtvrtek 12. června 2014

2. díl - Modlitba

Zdravím!

Tak padlo rozhodnutí a z jednorázovky udělám cyklus Mrkající. Bude ale psán trochu jinak, než jsem doposud činil. Jednotlivé minikapitoly budou sice na sebe dějově navazovat, přesto v nich budou jisté mezery. Kapitola vždy vypíchne jen nějakou situaci nebo moment a posune děj zase dál.

Chybí už jen upozornění, že se zase asi nevyhnu jistému OOC u postav, ale snad mi to odpustíte Mrkající.



"Neříkej mi, že se modlíš!"

Hathaway pomalu zvedne zrak ze země, ale postoj nijak nezmění. Pořád stojí mírně rozkročen a ruce má vražené v kapsách. "Jak víte, že se modlím? Třeba se tady jen kochám přírodou."

Odpovědí mu je jen pochybovačné odfrknutí. "Obracet se na Boha teď, je trochu pozdě, ne?"

James to nijak nekomentuje. Ví, že jeho šéf je naštvaný, protože celý případ se táhnul ve znamení obstrukcí kladených elitou oxfordské společnosti. Lewis zatím běsní dál. "Řekni mi, kde byl ten tvůj Bůh, když tu holku znásilnili a zabili, no?! Myslíš si, že odříkání pár vět někoho zachrání?"

Seržant nadále mlčí, ví, že teď nemá smysl cokoliv inspektorovi vysvětlovat. To, že nakonec vraha dopadl, mu náladu nezlepšilo a otázka víry byla v jeho případě ožehavým tématem i když byl v klidu.
"Věřím, že několik slov dokáže zachránit lidský život," odpoví nakonec s rozvahou Hathaway.

"Opravdu? A že ty takový řečník si mi nebyl schopný říct pravdu o tom, že si našel Valina vraha!"

Tak tohle bolelo. James si myslel, že tohle je již minulost, bolavá kapitola jejich vztahu, přesto minulost. Dalších slov byl James ušetřen, protože Lewis nad ním jen mávnul rukou a naštvaně odešel, nechávaje svého seržanta jeho myšlenkám.

James opět sklonil hlavu. Ne, tentokrát se nemodlil, byl to spíš takový jednostranný rozhovor s tím, že ten druhý jen poslouchal. Seržant si potřeboval v hlavě srovnat pár věcí a proto odjel až hodinu po svém šéfovi.

Komentáře z Blogu.cz:
1 yuripovidky yuripovidky | Web | 1. března 2014 v 22:42 | Reagovat
Fůj, nejhorší blog na světě!!!
P.S.: Píšu líp!!!
P.P.S.: Otřesný dess!!!
2 Lex-san Lex-san | 1. března 2014 v 22:48 | Reagovat
[1]: Děkuji za komentář, co člověk, to názor, což respektuji. Už jsem i omrknul tvůj blog a musím říct, že kritika od takového mistra jako si ty vlastně pochvalou a nakopává člověka k další aktivitě. (Jsem jen sarkastický, kdyby to někdo nepoznal.)
3 Damien Morgan Damien Morgan | E-mail | 2. března 2014 v 9:46 | Reagovat
[1]: Tak teď jsem se zasmál :). Myslím, že bys udělal líp kdybys nekomentoval :P
[2]: Díky za pokračování, máš dalšího čtenáře. Jupí bude z toho cyklus. Dobrý nápad s těma minikapitolama. Míň je někdy daleko víc :D
4 Lex-san Lex-san | 2. března 2014 v 10:38 | Reagovat
[3]:: Moc díky za komentář i přízeň. Budu se snažit nezklamat ;-) Už mám rozepsánu další kapitolu a snad ji zveřejním co nejdřív :-D.

Žádné komentáře:

Okomentovat